Sunday, December 19, 2010

SangKenon Addicted

dari mata ke lensa, dari lensa ke hati...

ekceli...tiz is my new gadget in my life...hehhe....hopefully dengan adanya benda alah ni...hobi aku shoot photo akan lebih terserlah keayuannya...hehhe... cita2 nak mendapatkan pada tahun 2010 ni akhirnya tercpai dgn bantuan parent aku... thanks yer sbb sokong aku dgn benda yg aku suka nak buat... nama yg diberikan kpd gadget terbaru aku ni adalah sangKenon...sesuai dgn nma blog ni... makanya... sangkenon lah yg akan beraksi di mana2 saja aku berada... sangKenon ni masih belum power lagi sbb aku belum ada bajet tuk dapatkan dia new lense...hahha....berangan la dulu kan....insyaALLAH...bila ekonomi dah maju...dah mantap....sangKenon akan beranak pinak...hehhe....hopefully so...mana nak datangnya impian kalau x dari angan2....hehhee.....




1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...